איטום גגות – איך נימנע מנזילות בחורף ?

איטום גגות – איך נימנע מנזילות בחורף ?

החורף הגיע ואיתו הנזילות שמזכירות לנו ששוב שכחנו לאטום את הגג שלנו מפניהן. ריח עבש, קילופים וסדקים לאורך הקירות, ואפילו חלקי מבנה רטובים מתגלים לעיניכם. נשמע מוכר? איך נמנע את הנזילות הללו ונגיע לחורף מוכנים?

נזילות – OUT גג אטום – IN

איך אנחנו אוהבים את החורף! אנחנו אוהבים לשמוע את הגשם דופק לו על החלון ואפילו לקפוץ בשלוליות בחוץ, אבל הכי אוהבים לחזור לבית יבש וחמים. בכל שנה החורף חוזר אלינו אגרסיבי ומפתיע אחרי חודשים של קיץ ושמש, והרבה פעמים הוא תופס אותנו לא מוכנים. הגשם גורם לנזילות ברחבי הבית? הפתרון הוא איטום גגות.

איך אפשר למנוע נזילות?

כשמתחילה נזילה בתוך חדר בבית, היא עלולה להתפשט ולהחריף ולכן מחייבת טיפול מתאים. טיפול בנזילה יכול להיות כאב ראש – יש לברר את מקור הנזילה, לתקן או להחליף אותו, לפתוח, לסגור, לטייח ולצבוע מחדש. במקרים כאלה רצוי ועדיף להקדים רפואה למכה, ולבצע בדיקה מקיפה של גג המבנה, על מנת למנוע נזילה מלכתחילה. מה זה אומר? רוב הנזילות מתחילות כתוצאה מפתח או חור בגג, שגורמים למים לחלחל לאיטם ולקלקל את המקומות הנגועים. אם לא מאתרים את הנזילה בזמן, הנזק שיכול להיגרם עלול להיות חמור ולפגוע לא רק במבנה, אלא גם בחפצים, ברהיטים ובבריאות האנשים שגרים באזור.

איטום גגות בראשון לציון
איטום גגות בראשון לציון

זקוקים לשירות איטום גגות?

עבר על אזור מגורכם חורף קשה? עברתם לדירה חדשה? עשיתם שיפוצים? הדבר הכי חכם שתוכלו לעשות כדי לשמור על המבנה שלכם מוכן לחורף ומוגן מנזילות, זה לדאוג לאיטום כראוי. אתם מוזמנים לקבל מאיתנו שירות איכותי של איטום גגות והגנה מפני נזילות ונזקים שונים. אנחנו מספקים שירות מקצועי לאיטום גגות ונוכל לעזור לכם להכין את הבית לעונה גשומה על הצד הטוב ביותר. לא תפסתם את הנזילה בזמן והיא כבר קרתה? זה קצת מבאס, אבל עוד לא מאוחר מידי להציל את גג המבנה, ונוכל לעזור לכם גם מהנקודה הזו ולמנוע נזק משני או חמור יותר. אנחנו מבצעים איטום גגות בראשון לציון, תל אביב ועוד מקומות ברחבי הארץ.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !