איטום מבנים – מדוע האיטום בבית שלכם לא עובד?

איטום מבנים – מדוע האיטום בבית שלכם לא עובד?

ביצעתם לא מזמן עבודות איטום גגות ואתם עדיין מרגישים שהאיטום הוא לא 100%? אם אתם לא מרוצים מאיכות האיטום, או מרגישים כי ישנה לחות בתקרה או בקירות הסמוכים לגג, צריכה להידלק לכם נורה אדומה. מהן הסיבות בגללן האיטום לא עובד כראוי? הן יכולות להיות רבות ומגוונות. במאמר הבא נדבר על סיבות אפשריות ואיך לפעול לתיקונן.

איטום גגות במודיעין

מה כולל איטום גגות?

בפעולת איטום גגות מבצעים בידוד במשטח הגג כדי למנוע רטיבות אפשרית שתחלחל פנימה למבנה. הגורם מספר אחת שבגללו עורכים איטום גגות הוא עונת החורף שמלאה בגשמי ברכה – כל עוד הם מחוץ לדירה שלנו. מים שחודרים למבנה בכמויות גדולות יכולים לגרום להרבה נזקים שונים, מרטיבות מקומית ועד הרס מוחלט של המבנה. לחורף בישראל יש נוכחות חזקה, ובזמן הקצר שלו הוא מביא עמו גשמים, לחות וסערות. זה המקום לציין כי בעת ביצוע פעולה של איטום גגות בחורף, כאשר המשטח רטוב, איכות הפעולה יורדת משמעותית. העמידות של השירות תלויה מאוד בתנאי התקנתו וייבושו. לכן, כדאי מאוד לבצע את תהליך האיטום עוד בתקופת הקיץ, כאשר מזג האוויר מאפשר ייבוש מלא.

חומרים לאיטום גגות

תהליך איטום גגות הוא אינו שירות שאפשר להסתפק עבורו במחיר זול. לקורת הגג שלכם מגיע את מלוא תשומת הלב וההשקעה הכספית – אחרי הכל, זוהי השקעה לטווח הארוך, ובמידה והיא מבוצעת כראוי, היא תלווה אתכם לאורך שנים ותמנע נזקים שיכולים להיערך בסכום כספי גדול מאוד, נוסף על הנזק החומרי. תוודאו עם אנשי המקצוע שאתם מקבלים את החומרים האיכותיים ביותר, בצעו סקר שוק ובדקו אילו חומרים יתאימו למבנה ולתנאים שלכם. בקשו לשמוע על התהליך בפירוט, ובקשו המלצות מחברים או בני משפחה שכבר ביצעו את התהליך בהצלחה.

אז מה לקחת בחשבון לפני שאוטמים את הגג?

מחפשים פתרון איטום גגות במרכז? ערים רבות במרכז מציעות שירותים איכותיים ורבי המלצות של איטום גגות. חפשו המלצות אונליין או מחברים שגרים באזור על חברת איטום במודיעין, חברת איטום גגות במודיעין או בתל אביב, התמקדו במומחיות שלהם, שאלו שאלות, ובקשו לראות תעודות המעידות על איכות החומרים. שביעות הרצון שלכם לטווח הארוך תהיה מובטחת לעוד שנים רבות של חורף יבש ונעים.

איטום גגות במרכז ועוד

החורף מתקרב? רוצים להכין את הגג שלכם לחורף יבש ונעים במיוחד? אנחנו מספקים שירותי איטום גגות בראשון לציון, בתל אביב ובאזורים שונים במרכז. אנחנו נדאג לבידוד מקסימלי מפני מגוון נזקים ונעזור לכם להגיע להחלטה בשיטת האיטום שהכי מתאימה לתקציב ולמבנה שלכם. אנשי המקצוע שלנו הם מהמנוסים בתחום ובעלי ידע מקיף ורחב שיענה על כל התהיות שלכם לגבי התהליך.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !