איך אוטמים גג רעפים?

איך אוטמים גג רעפים?

איטום גגות זה תהליך מורכב ולא זול. איך יודעים שהגיע הזמן לאטום את הגג? נזילות, ריקבון, סדקים בתקרה או בקירות ובעיות דומות. כמובן שכדאי לבצע בדיקות מידי שנה על מנת לגלות את התקלה לפני הנזקים החמורים. במקרה של גג חשוף, התהליך הוא קל יותר, כי אין שום חציצה ואפשר לגשת לתהליך במהירות. מה קורה כשיש חציצה, כמו למשל גג רעפים? איך אוטמים גג רעפים?  הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

מהו תפקידם של הרעפים?

במקרים רבים הרעף משמש כ”הגנה כפולה” על הגג, הוא גם מהווה כשכבת מגן, וצורת הרעפים מונעת נזילה של מים ו”מובילה” אותם החוצה משטח הבניין. נוסף על הנוזלים, הרעפים מונעים גם חדירת רוח.  עם השנים, הרעפים מתיישנים ונוצרים בהם סדקים, ולכן יש קשר בין רעפים לכשלים באטימות הגג.

שתי בעיות ששזורות יחד

כדאי לבדוק את גג הרעפים שלכם בטרם אתם ניגשים להליך האיטום. יכול להיות מאוד שאלה הן שתי בעיות ששזורות אחת בשנייה, ויש לבצע גם תיקון לרעפים, וגם איטום לגג. למה הכוונה? רוב הסיכויים הם שמים חדרו דרך הרעפים למשטח הגג ויצרו נזילות, כך שרעפי הגג כנראה נשברו או התיישנו. במקרה כזה מומלץ לתקן את שתי התקלות יחד. מה זה אומר? כדאי לבחור בקבלן שמומחה בביצוע איטום גגות וגם בהתקנה או תיקון רעפים.

שיטות לאיטום גג רעפים

אילו שיטות נפוצות לאיטום גגות עם רעפים? ראשית ישנה השיטה הפופולארית שהיא איטום ביריעות ביטמניות, אותן מניחים מתחת לרעפים. שיטה זו נחשבת למומלצת ביותר. מלבד זאת, יש שיטות איטום באמצעות חומרים דביקים איתם אפשר לתקן גם סדקים ברעפים.

איך לשמור על גג הרעפים שלכם

בגלל שהרעפים הם עדינים וחשופים לנזקים רבים, הסבירות שהם יצטרכו תיקון גבוהה, ולכן יש להיות עם היד על הדופק. יתרה מכך, חשוב לשמור על הגג ולא להתקין עליו ציוד או לדרוך עליו, כי כל תנועה קלה יכולה להזיז את הרעפים מהמקום ולפגוע בהם. זכרו, שכל סדק ברעפים חושף את הגג שלכם לנזקי מזג האוויר ונזקים נוספים. מחפשים שירותי איטום גגות בתל אביב והסביבה? נשמח לעמוד לשירותכם.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !