דגשים בנושא תחזוקה ושיפוץ גגות

דגשים בנושא תחזוקה ושיפוץ גגות

קורת הגג שלנו לא רק מגינה עלינו מפני גשמים. הגג שלנו סוגר את החלל הביתי שלנו ומעניק לנו מחסה משלל מזיקים ונזקי מזג האוויר. אילו טיפולים מקובלים לתחזוקת הגג?

תחזוקה ושיפוץ גגות

ישנן שלל סיבות בגללן אנחנו רוצים להרגיש בטוחים בין כתלי הבית שלנו. הגג הוא הבסיס העליון של הבית, וכדאי לשמור עליו ולתחזק אותו ברמה היסודית ביותר. מה תחזוקת גגות כוללת? זיפות, ניקוי, סתימת חורים, טיפול נגד דליפות, חיזוק, ריצוף ועוד שלל טיפולי תחזוקה. אחד הטיפולים הידועים ביותר הוא איטום הגג.

איטום גגות

אז מהו תהליך איטום גגות מוצלח? במה כדאי להתמקד? אתם בטח מוצפים במושגים רבים ולא מוכרים כמו “איטום גומי” או “יריעות ביטומניות”. מה זה אומר, ומתי משתמשים בהם? אנחנו כאן כדי לחדד כמה דגשים חשובים לפני התהליך.

  1. תקופה – לפני תחילת תהליך האיטום, כדאי שתקחו בחשבון שכדי שחומרי האיטום יפעלו היטב ויתייבשו היטב, יש להניח אותם באזור יבש ונקי. המשטח יתייבש באופן הטוב ביותר במזג אוויר יבש או שמש של קיץ, לכן שווה לזכור כי אם כבר אתם לקראת תהליך האיטום, עשו זאת ביום שמשי ונוח.
  2. הכנת המשטח– פנו את הגג מחפצים שעומדים בדרך ונקו אותו בצורה יסודית. זוהי נקודה חשובה מאוד. לפני שאיש המקצוע יתחיל בהנחת החומרים על משטח הגג שלכם, וודאו שהמשטח נקי וחלק לשימוש. היערכות לא נכונה או מרושלת עלולה לגרום להיווצרות רווחים, חציצה לקוייה או חורים קטנים שיהרסו את התהליך שעתיד לבוא.
  3. שיטת האיטום– בחרו בשיטת האיטום היעילה ביותר עבורכם. אילו שיטות קיימות בשוק? איטום בעזרת יריעות ביטומניות, איטום בזפת, איטום בגומי או בשלל חומרים שונים. איך נדע מהי השיטה המתאימה ביותר? ערכו תחקיר בין מספר המלצות או נותני שירות בתחום. סמכו על איש מקצוע מומחה בתחום שימליץ לכם על הפיתרון הטוב ביותר עבור הנכס שלכם.

איטום גגות במרכז ועוד

אם אתם מחפשים חברת איטום בראשון לציון או באזור המרכז הגעתם למקום הנכון. אנחנו נסייע לכם לבחור את שיטת האיטום המתאימה ביותר ותקבלו שירות מקצועי ואיכותי.

 

איטום גגות במרכז ועוד

החורף מתקרב? רוצים להכין את הגג שלכם לחורף יבש ונעים במיוחד? אנחנו מספקים שירותי איטום גגות בראשון לציון, בתל אביב ובאזורים שונים במרכז. אנחנו נדאג לבידוד מקסימלי מפני מגוון נזקים ונעזור לכם להגיע להחלטה בשיטת האיטום שהכי מתאימה לתקציב ולמבנה שלכם. אנשי המקצוע שלנו הם מהמנוסים בתחום ובעלי ידע מקיף ורחב שיענה על כל התהיות שלכם לגבי התהליך.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !