לא מתפשרים – איך בוחרים חברת איטום גגות במרכז?

לא מתפשרים – איך בוחרים חברת איטום גגות במרכז?

זקוקים לשירותי איטום גגות בראשון לציון, תל אביב והסביבה? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נקבץ טיפים  לבחירת שירותי איטום גגות מהטובים בתחום.

איטום גגות

עומדים לפני איטום גגות? זהו תהליך חשוב ומשמעותי שיגן על קירות בתיכם ויספק לכם הגנה מובטחת מפני נזילות, חלחולי מים, התפרקות וסדקים בקירות. איטום גגות לא רק מגן מפני מים, הוא מגן מפני שלל נזקים בריאותיים שעלולים להיגרם מריקבון או מהרס פנימי של קירות המבנה, מפני ריחות לא נעימים, ומפני שחיקה וקריסה כתוצאה מאקלים סוער, והוא שומר על גג המבנה שלכם שלם ושמור.

איטום גגות במרכז

מה צריך לדעת לפני שאוטמים את הגג?

אופן התהליך – מצאתם מתקין פוטנציאלי? מצוין. בדקו איתו את אופן התהליך של האיטום. מה התהליך כולל? האם מתבצע ניקיון יסודי או שאתם אחראים על הניקיון? האם יש אחריות על ליקויים שמתגלים בתום התהליך?

בדק בית – דאגו לבצע בדיקה שגרתית של הגג וקירות הבית לפני הליך האיטום. אם מתגלה סדק או תחילה של נזילה, כדאי לתקן אותה לפני שמתחילים בתהליך איטום חדש.

חומרי איטום– באיזה חומרים המתקין משתמש? מהם החומרים המומלצים? עם התפתחות הטכנולוגיה יש מגוון של חומרי איטום איכותיים בהם נוהגים המתקינים להשתמש. החומר הפופולרי ביותר הוא יריעות ביטומניות. חומרים נוספים: אקריל, חומרים פוליאוריטנים ועוד. אם אתם לא מבינים בתחום, שווה להתייעץ עם מומחה מהחברה ששכרתם את שירותיה.

תקציב – זכרו כי התהליך הזה אינו זול. אל תתפתו לרכוש חבילה זולה מהמחירים הממוצעים בשוק לפני שאתם בודקים את תכולתה. אם אתם רוצים השקעה שתהיה טובה לטווח הארוך, תהיו ערוכים לקביעת תקציב מאתגר. זכרו כי מחירי העבודה נעים לפי מטר מרובע.

חברות לאיטום במרכז

הכלל הראשון הוא לבדוק המלצות על החברה שאתם שוכרים את שירותיה. ברחבי הארץ חברות רבות לאיטום גגות, וכל אחת מציעה שירות או מחיר שונה. אצלנו, תוכלו לקבל שירות מקצועי ללא פשרות. המתקינים שלנו הם מהמנוסים והטובים בתחום, ואנחנו עובדים בערי המרכז, כך שבפעם הבאה שתחפשו חברות איטום גגות במודיעין או בעיר סמוכה – נשמח לעמוד לרשותכם.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !