מה זה הלבנת גגות ומה החשיבות שלה?

מה זה הלבנת גגות ומה החשיבות שלה?


הלבנת גגות היא פעולה של הלבנת שטח גג שנעשית לאחר איטום הגג. הפעולה הזו נחשבת למומלצת וחשובה לאחר הליך איטום הגג. כאשר משקיעים בתהליך איטום גג מקצועי ואיכותי, כדאי להמשיך ולתחזק את גג המבנה באופן שוטף כדי לוודא את הצלחתו ועמידותו. הלבנת גג היא פעולת בידוד משלימה שנועדה להגן על שכבת האיטום כמו זפת מפני נזקי מזג האוויר. עם כל זאת, יש לציין כי פעולת הלבנת הגג היא אינה חובה.

מתי מומלץ לבצע הלבנת גגות?

אז מתי מלבינים את הגג? כאשר יש צורך לבודד את הגג מטמפרטורות קיצוניות, במיוחד חום, או כאשר רוצים לספק שכבת הגנה להליך האיטום. הלבנת הגג נחשבת להליך מקובל ואפילו מומלץ, בייחוד על גבי משטח זפת שנעשה נוזלי עם התחממותו. אם הגג שלכם אטום ביריעות ביטומניות – הליך זה מומלץ אינו הכרחי, כיוון שהיריעות כוללות על גביהן שכבת הגנה. למה חשוב להגן על שכבת האיטום? קרני השמש החזקות בקיץ הישראלי עלולות להזיק לכל חומר איטום על פני הגג ולפגום בעמידותו. ההליך הזה הוא אקסטרה בתחום איטום הגגות, וההמלצה היא לבצע אותו במקומות מגורים באזורים חשופים לשמש חזקה, ובעצם, לכל המעוניין.

חומרים להלבנת גגות

החומר המומלץ ביותר להלבנת הגג הוא חומר אקרילי ייעודי, שידוע בעמידותו הגבוהה. תוכלו להשיג חומרים להלבנת גגות בכל חנות לחומרי בניין או שיפוצים. למה צבע לבן? כי הוא אינו קולט חום כמו הצבע השחור של הזפת. יש לשים לב שמשתמשים בחומרי הלבנה ולא בסיוד פשוט, מפני שהוא מחזיק לטווח הקצר.

שלבי התהליך

כמו כל תהליך מקצועי, יש להתחיל בהכנת השטח ופינויו. לאחר הניקיון היסודי וייבוש המשטח, יש להכין את החומר לפי הוראות היצרן ולפזר אותו באופן אחיד על גבי המשטח. למתקינים המקצועיים יש ידע בתחום והם יודעים להכין את החומר במידות המדויקות, כמו כן, יש להם ציוד הנחה מקצועי שכולל צינורית הזרקה המאפשרת פיזור אחיד באופן קל יחסית.

הלבנה ואיטום גגות במודיעין ומקומות נוספות

חברות שמבצעות הלבנת גגות הן בדרך כלל חברות בעלות ניסיון בתחום איטום הגגות. בבואכם לחפש חברות מקצועיות במרכז שילבינו את הגג שלכם באופן המושלם ביותר, פנו אלינו ואנו נדאג לקשר אתכם לאנשי המקצוע הטובים ביותר. כמו כל חברות איטום גגות בראשון לציון או בתל אביב, נשמח להעניק לכם שירות יוצא מן הכלל.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !