מה צריך לדעת לפני שמזמינים איש מקצוע לתהליך איטום גגות

מה צריך לדעת לפני שמזמינים איש מקצוע לתהליך איטום גגות

מעוניינים להתחיל בתהליך של איטום הגג שלכם? זה נהדר, אבל איך בכלל מתחילים? מה צריך לקחת בחשבון? ולאילו מאפיינים יש לשים לב לפני שמתחילים בתהליך? קיבצנו עבורכם מספר טיפים :

  1. מקצועיות – בחרו איש מקצוע שאתם סומכים עליו ושאתם יודעים שתקבלו ממנו את כל המידע הדרוש להצלחת התהליך. שימו לב כמה שנות ניסיון יש לו בתחום, מהן ההמלצות על העבודה שלו, באיזה שיטות הוא משתמש ומהו תחום ההתמחות שלו.
  2. מחיר – קבעו לכם תקציב ותבחרו אנשי מקצוע או שיטות איטום שעומדים בתקציב שלכם. המטרה היא לא להישאר מרוששים לאחר ביצוע התהליך, אבל גם לא לקחת בעל מקצוע שייקח חצי מחיר ולאחר מכן אתם תישאו בתוצאות של עבודה חצי גמורה. אם אתם מתכננים להשקיע בתהליך איכותי, זכרו שאיכות עולה כסף.
  3. חומרים באילו חומרי איטום תרצו להשתמש? ההגנות של החומרים שונות, המחירים שלהם שונים ומספר השכבות שכל אחד מהחומרים דורש לבידוד מקסימלי הוא שונה. שבו עם איש המקצוע ותאמו איתו ציפיות לגבי שיטת האיטום, הזמן שלוקח לה להיטמע והדרך בה מדביקים אותה. באילו חומרים הוא משתמש? וודאו שהחומרים איכותיים ועומדים בכל התקנים הדרושים.
  4. תקופה אתם לא רוצים להתחיל בתהליך איטום גג בשיא החורף, כשהגשמים יורדים והכל רטוב ולח. קחו בחשבון את התקופה שבה אתם מבצעים את התהליך- מומלץ וכדאי לבצע אותו בקיץ, כאשר מזג האוויר יבש ויש שמש שיכולה לעזור לייבוש החומרים ולבידוד מוחלט. ככל שתקדימו לבצע את התהליך, תחסכו זמן, כסף ועגמת נפש.

מה צריך לקחת בחשבון לפני הזמנת תהליך איטום?

בגדול, תהליך איטום גגות הוא לא תהליך זול ופשוט. זה תהליך שלוקח זמן מה ואמור להגן מפני נזקים רבים. לכן, כדאי שהוא יהיה מבוצע על ידי איש מקצוע אמין, מנוסה ומקצועי שיידע לענות על כל השאלות שלכם ולבצע עבודה איכותית. וודאו שאיש המקצוע עומד בכל התנאים שהצבתם לתהליך ושהוא מבצע את העבודה ביסודיות. זקוקים לשירות איטום גגות? מצוין, אנחנו כאן לעזרתכם! אנחנו מציעים איטום גגות באופן מקצועי במגוון מקומות. מחפשים איטום גגות במודיעין? במרכז? אנחנו כאן לשירותכם.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !