תהליך איטום גגות מומלץ ומוצלח מתחיל באבחון

תהליך איטום גגות מומלץ ומוצלח מתחיל באבחון

אם אתם זקוקים לשירותי איטום גגות, מומלץ מאוד לא להמתין לחורף בכדי להזעיק חברת איטום מומלצת בשנייה האחרונה. אם תאטמו את גגותיכם במהלך עונות הקיץ, תזכו למחירים אטרקטיביים יותר, ולתהליך עבודה זריז יותר בהרבה. 

תהליך איטום גגות הוא תהליך שעשוי להיות מאוד מסורבל ומורכב (אם מתבצע בחורף, ולכן המחיר גבוה יותר בחודשים אלו), אך הוא תהליך שעשוי להיות קצר יותר, אם לחברת האיטום מבצעת אותו בחודשים בהם קל יותר לעבוד תחת כיפת השמיים. במקרים בהם אנשים נזקקים לשירות איטום גגות בחורף, יש לקחת בחשבון שלא רק שהמחירים משתנים, אלא גם שתהליך העבודה עשוי להיות קטוע בעקבות תלאות מזג האוויר. כלומר, בקיץ תוכלו ליהנות מתהליך איטום גגות שאורך זמן קצר יותר. מעבר לכך, תמיד חשוב לוודא שאתם שוכרים חברת איטום גגות מומלצת, שגם מסוגלת לספק לכם רשימת לקוחות ממליצים שכבר הואילו ליהנות מטיב שירותיה בעבר. 

חומרי איטום גגות מומלץ בראשון לציון

ניתן לבצע תהליך איטום מוצלח בעזרת חומרי הגלם הנכונים. לפני שאתם בוחרים בחברת איטום, תמיד כדאי לברר כמה פרטים לפני. הפרטים שיש לברר לפני תחילת תהליך איטום, הם פרטים הכרוכים במצב הקיים כרגע בגג, בסוג חומרי הגלם שכרגע אוטמים, בציוד שקיים בגג ונדרש להרימו ועוד.

כשחברת איטום גגות מגיעה לאטום את גגכם, היא חייבת לוודא שהמשטח והשטח מוכנים עבור עבודת איטום, ואם צריך אז גם עבור עבודת הסרת חומרי גלם ישנים. במקרים רבים, ישנם גגות אשר עמוסים בדודים ובמרזבים, בלוחות שונים ועוד, כך שהמחיר עבור איטום גגות גם כולל את העבודה של הרמת כל אותם פריטים – אשר מונעים את תחילת תהליך האיטום. אם בחרתם בחברה איטום גגות מקצוענית, בחרתם באנשי מקצוע שיגיעו קודם כול בכדי לאבחן את מצב הגג שלכם. השקיפות המלאה חייבת להיות חלק מתהליך האיטום, ולפעמים אנשי המקצוע גם יבקשו ממכם לשלוח תמונות של הגג שלכם ושל מצבו כרגע. זאת, בכדי להבין את סדר גודל העבודה כמובן. אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט של חברת מ.ד. איטום גגות ומבנים, אשר מובילה בתחום האיטום מאז שנת 1990. באתר האינטרנט של החברה, תוכלו גם להתרשם מביקורות הגולשים ולקוחות העבר של מ.ד. איטום. 

מה עושים לאחר איטום גגות? 

ובכן, זה לגמרי תלוי בכם, בתקציבכם, בשאיפות שלכם מהגג וכו’. אם אתם מתכננים בקרוב גם לרצף את הגג ובחרתם ביריעות בתור שיטת איטום, אין כל חשיבות לצבע היריעות שיותקנו. קחו בחשבון, קבלני איטום גגות בדרך כלל ישתמשו ביריעות שמוגדרות “יריעות לבנות”, כשבפועל צבען הוא יותר בגוון אפרפר מאשר לבן. אך במקרים בהם קיים תכנון ריצוף עתידי, כאמור, אין כל חשיבות לצבע היריעות.

מלבד יריעות איטום, קיימות טכניקות נוספות עבור איטום גגות, ובמקרים רבים אנשים בוחרים גם לבצע איטום בעזרת חומרי גלם – בטון. חומרי הבטון אמנם מבצעים איטום מוצלח ביותר, אך לא תמיד ניתן להשתמש בפתרונות איטום מסוג בטון. זאת, משום שקיים צורך לברר מה הם חומרי האיטום שנמצאים ומותקנים כרגע על הגג שלכם. במקרים מסוימים, חומרי איטום עשויים לדחות חומרי איטום מסוגים אחרים, כך שחשוב מאוד לוודא מה כרגע מותקן אצלכם על הגג. זכרו, אם תתקינו חומרי איטום עשויי בטון – על חומרי איטום מסוגים אחרים, אתם עשויים לגרום למצב בו יהיו מרווחים ובועות אוויר באיטום החדש, דבר הנוביל להצטברות של מי גשמים ונזילות אל תוך חלל ביתכם.

בחרו נכון, בחרו חברת איטום מומלצת שקודם כל, תאבחן את האיטום הנוכחי בגג שלכם.  

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !