תיקון נזילות של בית פרטי

תיקון נזילות של בית פרטי

גיליתם סדק או נזילה בבית שלכם? זה הזמן לבדוק את הגג ולבצע הליך של איטום קירות או גגות. נזילות יכולות לגרום לנזקים רבים. ראשית, יש את הנזקים השכיחים של הנזילות כמו טפטוף, לחות ורטיבות בקיר, קילוף הקיר וסדיקתו. עם הזמן, הנזקים הללו עלולים להחמיר ולגרום לנזק של ממש בקיר ובמבנה הבית. מלבד הנזקים השכיחים הללו, יש עוד בעיות שעלולות להתפתח כתוצאה מכך; ריקבון, ריחות לא נעימים ונזקי בריאות כמו שאיפת האוויר הנגוע. במקרה כזה אתם בוודאי מחפשים שירות של תיקון נזילות.

איטום קירות וגגות בבתים פרטיים

לאחר שאיתרתם את הנזילה ואת המקום הנגוע, כדאי לבצע בדיקה של אטימות הגג והקירות הקרובים לחדר הניזוק. שימו לב שלא תמיד תוכלו לעלות על הנזילה בעצמכם, ויכול להיות שתצטרכו לשכור איש מקצוע (אינסטלטור) עבור השירות הזה. כמו כן, יש לשים לב ולבדוק חדרים סמוכים. למה לזמן איש מקצוע? לאנשי המקצוע יש מיכשור מתאים שמיועד לאיתור נזילות. מדובר במצלמות ואבזור טכנולוגי שהם יודעים לתפעל. יש לסכם עם בעל המקצוע על מחיר השירות במידה והוא לא הצליח לאתר את מקור הנזילה.

כאשר מקור הנזילה בגג

אם מקור הנזילה בגג, סביר להניח שאתם זקוקים לשירות איטום גגות מקצועי. בשלב זה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מומחה בתחום. אנחנו מדברים על קבלנים שעושים עבודות איטום מקצועיות. אנחנו מציעים שירות כזה באזור  והמרכז. לרשותכם יעמדו מיטב אנשי המקצוע המנוסים בתחום האיטום ותיקון הנזילות.

תיקון נזילות בבית פרטי – יתרונות וחסרונות

החיסרון הגדול של תיקון נזילות בבית פרטי הוא ככל הנראה התקציב. כיוון שהנזק הוא שלכם בלבד, אתם היחידים שתשלמו עליו. תיקון נזילות ואיטום גגות זה אינו תהליך זול, ולכן בשלב זה כדאי לשכור לעבודה מישהו שאתם סומכים עליו. כמו כן, יש לוודא על אחריות העבודה ועל החומרים בהם משתמשים. היתרונות בתהליך כזה הוא שלא נדרשת הסכמה של דיירים אחרים, ושאתם אלו שקובעים מהו החומר איתו יעבדו. כדאי להשקיע את התקציב בחומר טוב שישמור על הבית שלכם לאורך שנים.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !