האבולוציה של ענף איטום הגגות

האבולוציה של ענף איטום הגגות

נעים מאוד: יריעות ביטומניות

אם בעבר המחזה שהיה נגלה לכולנו בשעת איטום גג בניין, או איטום בית פרטי, היה איש איטום אשר מחמם את חבית הזפת שהעלה לגג (בקושי רב יש לומר) ומורח את הזפת לאורך הגג, היום התחום כבר התקדם. תגידו שלום ליריעות הביטומניות:

חומר איטום מבוסס פולימרים, איכותי ומחזיק לאורך זמן (כמובן שתלוי באיכות ההתקנה) אשר שינה את פני ענף איטום הגגות בישראל ובעולם.

החומר קיים בשני סוגים עיקריים:

APP- עמידות גבוהה לשמש ולמזג אוויר הישראלי, העשרת פלסטיק עם יכולת התרחבות גמישה, מגיעות בעובי של חמישה או ארבעה ס”מ.

SBS- עמידות גבוהה לקור , העשרת גומי מלאכותי עם יכולת התרחבות וחזרה לצורה המקורית (בניגוד לAPP) , מגיעות גם כן בעובי של חמישה או ארבעה ס”מ ומתאימות יותר לאיטום מרתפים ורצפות וכמובן את גגות הבתים הצפוניים יותר.

חשוב להבהיר, עדיין קיימים מקרים בהם יהיה עדיף להשתמש בזיפות : גגות בהם קיימים הרבה מתקנים סביבתיים : דודי שמש, אנטנות, קולטים וצנרות למינהם, גג אשר קיים עליו חומרים אקריליים אשר מונעים את היטמעות היריעות בגג וכו’.

את היריעות הביטומניות מייצרת בארץ חברה אחת בשם פזקר, אך כמובן שישנו מגוון רחב של יצרנים מחו”ל אשר מספקים את היריעות.אבל מה עם הכסף? אז אכן, איטום גגות ביריעות ביטומניות זה תהליך יותר יקר מאשר זיפות הגג, אך אם לוקחים בחשבון את האחזקה השנתית בזיפות וההוצאות המתווספות על בלאי וכו’ , איטום הגג ביריעות ביטומניות מסתמן כצעד משתלם ואף חסכוני יותר לאורך זמן.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !