איטום גגות – מה חשוב לדעת לפני?

איטום גגות – מה חשוב לדעת לפני?

תהליך איטום גגות הוא תהליך חשוב בעת בנייה חדשה או שיפוץ של מקום מגורים. האיטום ייקבע את האיכות של הגג, איך הוא ישרוד חורפים קשים וכמה שנים הדירה תחזיק במצב תקין. לפני שניגשים להתהליך המורכב, כדאי לדעת מספר נקודות חשובות:

איטום גגות – מה חשוב לדעת לפני?

קבלן מורשה – כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע שיעשה לכם את עבודת האיטום, קחו בחשבון את המקצועיות והניסיון שלו. מומלץ לבחור בקבלן מורשה, אחד שיש המלצות לגביו ואחד שידוע בעבודה האיכותית שלו. וודאו עם הקבלן על תנאי העבודה, הרכבי החומרים ושנות האחריות.

טיב האיטום – שימו לב שהקבלן יודע לבצע את איטום הגג המתאים והמשתלם ביותר עבור סוג הגג שלכם והתקציב שלכם. מישהו שמומחה בתחום אמור לדעת מהו הטיפול המומלץ ביותר עבורכם ולעשות אותו באיכות הטובה ביותר, עם חומרים טובים.

חומר האיטום – יש היום מגוון שיטות וחומרים שאוטמים איתם גגות. זפת, למשל הוא חומר שנחשב מיושן בתחום, אך עדיין משתמשים בו. היום בעיקר משתמשים ביריעות ביטומניות וחומרים אקריליים. זכרו שהחומר היקר ביותר הוא אינו בהכרח החומר האיכותי ביותר, לכן כדאי להתייעץ עם הקבלן המורשה שבחרתם.

עיתוי – העיתוי בו אתם עורכים את האיטום הוא חשוב מאוד וכדאי לתזמן אותו לעונות יבשות כמו קיץ, אביב ואפילו סתיו. לאטום גג בתקופת החורף יכול להיות קשה גם בגלל מזג האוויר הסוער וגם כי לרוב שטח הגג יהיה לח, דבר שיקשה על התהליך. במידה והבניין או הדירה שאתם מתגוררים בהם ישנים מאוד, מומלץ לבצע בדיקה של אטימות הגג לפני עונת החורף, כך שבמידה ותתגלה תקלה, יהיה לכם מספיק זמן לתקן אותה.

לסיכום, הליך איטום גגות הוא תהליך מורכב, לא זול והוא לוקח זמן. כדאי להתחיל את התהליך בתקופה נוחה ולהיעזר באיש מקצוע מומחה בתחום. כדאי גם לחשוב על העלויות והתהליך לטווח הארוך ולשכור שירות מקצועי, כך שהתוצאות יחזיקו לעשורים לאחר מכן. מחפשים שירותי איטום גגות בתל אביב, מודעין או ראשון לציון? אנחנו נספק לכם שירותי איטום גגות מאנשי מקצוע מומחים בתחום.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !