באיזה חומרים משתמשים לאיטום גגות

באיזה חומרים משתמשים לאיטום גגות

מה קורה בתהליך איטום גגות? באיזה חומרים משתמשים ומה בעצם הופך את הגגות לאטומים ומוגנים מכל נזקי החורף? תהליך איטום גגות נעשה במספר שלבים וכיום יש שיטות מגוונות לבצע אותו. איטום באמצעות יריעות ביטומניות, מריחת זפת, גומי, חומרי התזה, חומרים על בסיס תרכובות שונות ועוד ועוד. איזו שיטה הכי פופולרית? איזו מהן הכי טובה? ובכלל, איך עובדים עם החומרים הללו?

באיזה חומרים נשתמש באיטום גגות?

איטום באמצעות גומי נחשב לשיטה נפוצה ומומלצת, מדוע? הגומי הוא חומר שעמיד לחלוטין בפני מים, ובפני נזקים שונים כמו שמש ואש. מלבד היותו חומר עמיד, הוא גם חומר מבודד. הגומי הוא חומר גמיש וקל לעיבוד או לשימוש. ישנו גם איטום באמצעות זפת – מריחת זפת חמה על משטח הגג, שהיא נחשבת לשיטה ידועה וישנה. השיטה הזו נוחה לשימוש ונחשבת גם זולה יחסית מבחינת מחיר. כאשר מורחים מספר שכבות, אפשר להגיע לדרגות שונות של בידוד. עוד שיטה נפוצה לאיטום והיא איטום בעזרת יריעות ביטומניות – בשיטה זו מדביקים על הגג יריעות מיוחדות לאיטום. היריעות הללו עשויות ממגוון חומרים שונים. מלבד השיטות הללו יש גם איטום באמצעות חומרים אחרים שלרוב מגיעים בצורה נוזלית כמו משחה אותה מורחים על משטח הגג.

איך עובדים עם החומרים הללו?

שיטות האיטום מבוצעות על ידי מריחה, הדבקה, הדבקה בחום, פריסת משטחים ועוד ועוד. ככל שיודבקו יותר שכבות, הגג יהיה מבודד ואטום יותר, ככה יהיה אפשר להבטיח שלא נשארו רווחים או חורים קטנים. תלוי בהמלצת איש המקצוע, במאפייני המשטח ובצורך שלכם. מהו סוד העבודה באיטום? יסודיות, מקצועיות, סבלנות והתמדה – את כל אלה אנחנו יכולים לספק לכם יחד עם איכות מעולה.

איטום גגות במרכז ועוד

החורף מתקרב? רוצים להכין את הגג שלכם לחורף יבש ונעים במיוחד? אנחנו מספקים שירותי איטום גגות בראשון לציון, בתל אביב ובאזורים שונים במרכז. אנחנו נדאג לבידוד מקסימלי מפני מגוון נזקים ונעזור לכם להגיע להחלטה בשיטת האיטום שהכי מתאימה לתקציב ולמבנה שלכם. אנשי המקצוע שלנו הם מהמנוסים בתחום ובעלי ידע מקיף ורחב שיענה על כל התהיות שלכם לגבי התהליך.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !