בלאי מוקדם של חומרים שבגללם צריך לבצע איטום מחדש

בלאי מוקדם של חומרים שבגללם צריך לבצע איטום מחדש

עברתם לבית חדש, קניתם נכס חדש או התחלתם לשכור דירה ישנה במצב טוב? תתחדשו! כחלק מהליך המעבר, אנחנו בוחנים את הבית מכל הזוויות וסורקים את כל החדרים. לא רק את פנים הבית יש לסרוק – יש להסתכל על קירות המבנה ובמיוחד את הגג. במשך השנים, דיירי הבית השונים מבצעים תהליכי תיקון, שיפוץ והחלפת בלאי שכוללים חומרים כמו צבע, איטום מחודש, מריחת בטון או קורות עץ. בבתים הישנים במיוחד, מתרחש בלאי טבעי בחלוף השנים. אילו כשלים יכולים להתעורר כתוצאה מעבודות שונות, ולמה צריך לשים לב?

כשלים אפשריים באיטום הגג

במדינה בה החורף יכול להיות סוער והקיץ רותח למדיי על גג המבנה, עלולים להתקבל נזקי מזג אוויר. נוסף על כך, לפעמים דיירים קודמים השקיעו בפתרון איטום זול שכולל חומרים פחות איכותיים ומשפיעים לטווח הקצר – מה שיכול לגרום לעמידות קצרה ולחלחול נוזלים. עוד כשלים אפשריים: התיישנות החומר, התקנה לקויה, שימוש בחומרי איטום ביטומנים או פולימריים. עם הזמן, החומרים יכולים להתכווץ, להיסדק או אפילו להתנפח. הגורם המרכזי שמוביל לבלייה הוא מזג אוויר קשוח. ככל שהבית עומד על תילו זמן רב יותר ללא תחזוקה שוטפת, הסיכוי לבלייה גדל, וזה רק טבעי. עם השנים, הטכנולוגיה מתפתחת ומוצעים יותר פתרונות איכותיים שמחזיקים לאורך זמן.

חומרים לאיטום גגות

תהליך האיטום של הגג שלכם תלוי בסוג המבנה ובחומר שהמתקין משתמש בו. לרוב, האיטום האיכותי ביותר יכלול שימוש בזפת, גומי, או שילוב חומרים חדשים בשוק כמו חומרים פולימריים או בלאק ג’ק. כדי שהחומרים יעבדו בצורה הטובה ביותר לאורך שנים, יש להשקיע בתהליך ניקוי הגג לפני האיטום, ולהשקיע בשכירת מתקין מנוסה בתחום. התקנה יסודית ואיכותית אמנם יקרה יותר, אך היא תבטח מניעת כשלים לטווח הארוך. לא בטוחים בטיב המתקין? בקשו המלצות מחברים או מאנשי מקצוע.

איטום גגות בראשון לציון, בתל אביב ועוד

מחפשים פתרון איטום גגות במרכז? ברחבי ערי המרכז יש חברות רבות שיציעו לכם פתרונות איכותיים ומקצועיים לאיטום גגות. המתקינים שלנו הם מהמנוסים בתחום ודרך השירות שלנו תוכלו לקבל איטום גגות במודיעין, חולון או ערים קרובות.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !