מתי נדע שהגיע הזמן לאטום את הגג?

מתי נדע שהגיע הזמן לאטום את הגג?

פעמים רבות אנחנו נזכרים מאוחר מידי שיש לאטום את הגג. לעיתים זה בשיא החורף, העונה הגשומה ביותר. לעיתים זה קורה אחרי שמתעוררת נזילה שמחריפה וגורמת לנזק בגג, בתוך הבית, בקירות ועוד. לאורך זמן, הנזק הזה יכול להתגבר ואף לייצר מפגע בריאותי. אף אחד לא צריך להעביר את החורף עם גג דולף. אז מתי הזמן לאטום את הגג?

כשיש ספק- אין ספק

חושדים שהאיטום שעשיתם לפני מספר שנים נשחק או התבלה? מרגישים באוויר שיש ריח, לחות או טפטופים? מזהים סימנים של רטיבות או לחות באזור התקרה והקירות? זוהי נורה אדומה. מומלץ לבצע מידי פעם בדיקה באזור הגג ולוודא שהאיטום בו עדיין עובד כראוי. אם יש ספק, אין ספק שצריך לבדוק את הגג ולהיערך בהתאם. כדאי להקדים רפואה למכה ובמקרה הגרוע ביותר- הורדתם דאגה מלבכם.

כשנכנסים למקום מגורים חדש

עוברים דירה? ערכתם שיפוצים בבית? נכנסתם לדירה חדשה, או קניתם בית חדש, ממש מהניילונים? מזל טוב! כמעט תמיד כחלק מתהליך בדק הבית, אנחנו עוברים על הפריטים הכי קטנים כדי לוודא שאין שום פגם במקום שהולך להיות המבצר שלנו. ייתכן שמדובר בנזילה שמקורה בגג, ויכול להיות מאוד שהגג לא אטום כראוי, שהאיטום בו כבר ישן, או במקרה של דירה חדשה, שלא דאגו לו לפתרון איטום. כדאי לבצע איטום במהירות האפשרית, כדי למנוע אי נעימות בעתיד.

לפני החורף

כדאי להתכונן לחורף יבש וחמים עם ביצוע בדיקה לגג שלכם. העונה הגשומה ביותר מביאה עמה גשמים, לחות, סופות וסערות – והיינו שמחים מאוד אם כל אלה יידפקו על החלונות ולא יחדרו פנימה. מומלץ לבצע בדיקה חודשים ספורים לפני החורף, בייחוד אם אתם חושדים שהעבודה שנעשתה בגג בעבר כבר אינה עובדת כמו שצריך. כך, במקרה שתזדקקו לאיטום, יהיה לכם מספיק זמן לבצע סקר שוק ולהתחיל את תהליך האיטום. מלבד זאת, עבודת האיטום מתבצעת ומתייבשת הרבה יותר טוב בתנאים של הקיץ- כשיש שמש חזקה ויבש. כמו כן, סביר מאוד שתקבלו מחיר מוזל יותר וזמינות מאת אנשי מקצוע לאיטום גגות, שבדרך כלל עסוקים מאוד בחורף בקריאות דחופות של איטום גגות דולפים.

איטום גגות במרכז ועוד

החורף מתקרב? רוצים להכין את הגג שלכם לחורף יבש ונעים במיוחד? אנחנו מספקים שירותי איטום גגות בראשון לציון, בתל אביב ובאזורים שונים במרכז. אנחנו נדאג לבידוד מקסימלי מפני מגוון נזקים ונעזור לכם להגיע להחלטה בשיטת האיטום שהכי מתאימה לתקציב ולמבנה שלכם. אנשי המקצוע שלנו הם מהמנוסים בתחום ובעלי ידע מקיף ורחב שיענה על כל התהיות שלכם לגבי התהליך.

סגירת תפריט

צריכים עזרה?

שיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם בהקדם !